Marek Jaroš

Bachelor's thesis

Virtuální tržiště vybraného know-how

Virtual markets of selected know how
Anotácia:
Hlavní rysy virtuálních tržišť a jejich typologii včetně B2B, B2C, B2G, C2C a C2B, obchodní modely, obchodí metody. Definice nového obchodního modelu založeného na obchodování s komoditou jako je duševní vlastnictví. Strategie vstupu na trh, měření úspěšnosti dosažení cílů strategie. Využití nového modelu v akademické sféře.
Abstract:
First section is deseribing virtual market typology including business models and methods. In the second section there is designed new business model with special kind of commodity. Threre is also desribed how to enter market with new business model with appropriated strategy and how this new business model can cooperate with academic sphere.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2009
  • Vedúci: Prokop Toman
  • Oponent: Vlasta Svatá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14777