Marketingová komunikace ve virtuálním prostředí se zaměřením na Second Life – Bc. Nikola DŘEVOJÁNKOVÁ
Bc. Nikola DŘEVOJÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve virtuálním prostředí se zaměřením na Second Life
Promotion in the virtual environment focusing on Second Life
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v reálném prostředí a především také v prostředí virtuálním. Úkolem je porovnání těchto dvou marketingových komunikací a také prozkoumání reklamy ve virtuálním světě Second Life. Práce je rozčleněna do pěti kapitol.Abstract:
This Bachelor thesis deals with promotion in the real environment and also in the virtual environment. The objective is to compare these two kinds of promotions and also survey of the advertisement in the virtual world called Second Life. This thesis is divided into five chapters.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Zveřejnit od: 27. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DŘEVOJÁNKOVÁ, Nikola. Marketingová komunikace ve virtuálním prostředí se zaměřením na Second Life. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová virtuální komunikace společnosti Top4Sport
Dominika Boháčková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Návrh marketingové komunikace nizozemské společnosti pro český trh
Jiří Vihnálik -
Marketingová komunikace
Johana Kůtová -
Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku
Šárka Holubová -
Závislostní chování na sociálních sítích, sociální gramotnost a sociální status
Žaneta MAJEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
14. 8. 2013