Using Mindfulness Activities in the EFL Classroom – Bc. Kateřina Zedníčková
Bc. Kateřina Zedníčková
Diplomová práce
Using Mindfulness Activities in the EFL Classroom
Using Mindfulness Activities in the EFL Classroom
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím Mindfulness aktivit v hodinách anglického jazyka. Teoretická část představuje aktuální problém zhoršování duševního zdraví u dětí a dospívajících a dále popisuje možnosti prevence. Mindfulness byla identifikována jako metoda pro zlepšení duševního zdraví, která může pomoci současným plánům na podporu a zlepšení well-beingu v českých školách. Empirická část pak popisuje …víceAbstract:
This thesis deals with the use of Mindfulness activities in the EFL classroom. The theoretical part presents the current problem of deteriorating mental health in children and adolescents and further describes the possibilities of prevention. Mindfulness has been identified as a method for enhancing mental health, which may help current plans to promote and improve well-being in Czech schools. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nxq6c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
A Systems Thinking approach to understand the complexity of Occupational Mental Health behind SDG’s workforce
Ginny McAllister -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Vnímání metody flipped classroom vysokoškolskými studenty
Lenka Uchytilová