Internet a marketingová komunikace "On-line versus print" – Ing. Vít Fiala
Ing. Vít Fiala
Bakalářská práce
Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"
Internet and marketing communications "On-line versus print"
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace na internetu a její porovnání s některými aspekty marketingové komunikace v tištěných titulech. V první části práce, která se věnuje historii a současnosti internetu jak ve světě, tak v České republice, jsou položeny teoretické základy pro druhou část bakalářské práce, kde jsou detailněji popsány a zhodnoceny jednotlivé on-line projekty vydavatelství …víceAbstract:
The topic of the Bachelor Thesis is marketing communication on the Internet and its comparison with some aspects of marketing communication in printed titles. In the first part of the work, which is focussed on history and present of Internet as in Czech Republic, as in world, are laid the foundations for the second part of Bachelor Thesis, where are evaluated each on-line projects of publishing Burda …víceKlíčová slova
banner čtenost internet inzerce marketing mediální agentura návštěvnost NetMonitor on-line
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tnj48/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Alena Ablamskaya -
Smart shop banner - nový marketingový nástroj
Martin Gotthardt -
The Star -Spangled Banner: The Meaning and Role of the American Flag
Libuše LENÁRTOVÁ -
Finanční analýza společnosti Banner, s.r.o.
Jakub Jeníček -
Komparace proklikovosti bannerů na Facebooku a Instagramu
Vojtěch Kaňok -
Nástroj pro automatizované generování reklamních grafických bannerů a videí
Lukáš Moravec