Ing. Vít Fiala

Bakalářská práce

Internet a marketingová komunikace "On-line versus print"

Internet and marketing communications "On-line versus print"
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace na internetu a její porovnání s některými aspekty marketingové komunikace v tištěných titulech. V první části práce, která se věnuje historii a současnosti internetu jak ve světě, tak v České republice, jsou položeny teoretické základy pro druhou část bakalářské práce, kde jsou detailněji popsány a zhodnoceny jednotlivé on-line projekty vydavatelství …více
Abstract:
The topic of the Bachelor Thesis is marketing communication on the Internet and its comparison with some aspects of marketing communication in printed titles. In the first part of the work, which is focussed on history and present of Internet as in Czech Republic, as in world, are laid the foundations for the second part of Bachelor Thesis, where are evaluated each on-line projects of publishing Burda …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace