Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR – Bc. Silvia Davidíková
Bc. Silvia Davidíková
Diplomová práce
Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Consumer behavior in tourism when visiting the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě České republiky. Cílem práce je vytvoření profilu spotřebního chování slovenského návštěvníka na základě analýzy sekundárních dat a dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou obsažené důležité kapitoly zabývající se tématem práce, trendům v cestovním ruchu …víceAbstract:
This diploma thesis is focuses on consumer behavior in tourism during visiting the Czech republic. The thesis aim to create the profile of consumer behavior the Slovak visitors based on analysis of secundary details and questionnaire. The thesis has been divided into a theoretical and practical part. The theoretical part consists of key chapters adressing the thesis topic, trends od tourism, factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vx5fg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Petra Chaloupková Košlíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Intercultural Contextual Differences of Wine Consumption
Michaela Stöckerová -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Renáta Kudělková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu kávy
Anna Fojtíková -
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Jakub Majerník -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu piva
Renáta Kudělková -
Interkulturní (stereotypy) prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Dominik Šlechta -
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Maia OZDEMIR -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak