Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR – Bc. Silvia Davidíková
Bc. Silvia Davidíková
Master's thesis
Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Consumer behavior in tourism when visiting the Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě České republiky. Cílem práce je vytvoření profilu spotřebního chování slovenského návštěvníka na základě analýzy sekundárních dat a dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou obsažené důležité kapitoly zabývající se tématem práce, trendům v cestovním ruchu …moreAbstract:
This diploma thesis is focuses on consumer behavior in tourism during visiting the Czech republic. The thesis aim to create the profile of consumer behavior the Slovak visitors based on analysis of secundary details and questionnaire. The thesis has been divided into a theoretical and practical part. The theoretical part consists of key chapters adressing the thesis topic, trends od tourism, factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/vx5fg/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Petra Chaloupková Košlíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAVIDÍKOVÁ, Silvia. \textit{Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/aexwyv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Urban and Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Intercultural Contextual Differences of Wine Consumption
Michaela Stöckerová -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Renáta Kudělková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu kávy
Anna Fojtíková -
Interkulturní prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Jakub Majerník -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu piva
Renáta Kudělková -
Interkulturní (stereotypy) prvky v reklamě a jejich vliv na chování spotřebitelů
Dominik Šlechta -
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Maia OZDEMIR -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak