Demonstrační aplikace pro koncepční letový simulátor – Bc. Jaroslav Hanzlík
Bc. Jaroslav Hanzlík
Bakalářská práce
Demonstrační aplikace pro koncepční letový simulátor
HCI demonstration application for flight simulator
Anotace:
Technologický vývoj prostupuje nejedno odvětví a letectví není vyjímkou. Snímání pohybu by mohlo v budoucnu nahradit některé z ovládacích prvků leteckých kokpitů a přispět tak ke snížení nároků na pilota. Tato práce shrnuje poznatky z návrhu designu a ergonomie ve vývoji leteckých kokpitů. Praktická část práce se zabývá snímáním pohybu rukou v prostorách simulovaného leteckého kokpitu.Abstract:
Technological development pervades many sectors and aviation is no exception. Motion capture could in the future replace some of the controls in flight deck and thus contribute to reducing demands on the pilot. This paper summarizes the findings of the draft design and ergonomics in the development of flight decks. The practical part deals with the hand motion capture in areas of simulated flight deck …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/el6xl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Milan Brož
- Oponent: RNDr. Roman Stoklasa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Motion Capture Data Visualization and Playback Application
Jakub Slezáček -
Rozdíly v provedení tenisového podání mezi reakreačními a závodními hráčkami tenisu za použití Motion capture systému
Nikola Struhárová -
Static Visualization of Motion Capture Data
Daniel Klepáč -
Technologie Motion capture, Face capture a jejich využití v počítačových animacích
Sebastian Jarolín -
Možnosti využití systémů Motion capture
Tomáš Kvasnička -
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
Jan VANĚK -
Technologie motion capture a její využití v umění a populární kultuře
Helena Strachoňová -
Motion Capture v animaci
Regina Urazajeva