Bariéry při adopci umělé inteligence v oblasti e-commerce – Bc. Timothee Volpi
Bc. Timothee Volpi
Master's thesis
Bariéry při adopci umělé inteligence v oblasti e-commerce
Barriers of Artificial Intelligence Adoption in E-commerce
Anotácia:
Ako organizácie s výsokou mierou informatizácie, e-commercove spoločnosti by mali patriť medzi prvé sektory, ktoré využiju silu umelej inteligencie. Napriek tomu, existuje len niekoľko štúdií na túto tému oproti tomu, ako sa o tom hovorí v mediách. Cieľom tejto diplomovej práce je zistiť, čo spomaľuje mieru adopcie umelej inteligencie a čo ju naopak zrýchľuje. K riešeniu problému sa pristupovalo pomocou …viacAbstract:
As a highly informatized type of organization, e-commerce organiza-tions naturally tends to be among the first sector to grasp and exploit the power of artificial intelligence. Hence, there are only a few studies on the topic and much hype across the media. This thesis aims to dis-cover what slows down the adoption rate of artificial intelligence and what, on the other side, accelerates it. The problem …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rg71x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Oponent: PhD Ahad Zareravasan
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Business Informatics