Brand management značky DERMACOL na českém trhu – Kateřina Derflová
Kateřina Derflová
Bakalářská práce
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Brand management of the brand Dermacol on the Czech market
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na výzkum znalosti značky Dermacol na českém trhu.Cílem mé práce je shrnout hlavní poznatky z brand managementu a aplikovat je při zpracování návrhu řízení kosmetické značky Dermacol. K tomu využiji metody případové studie. Vstupní data byla získána primárně na základě dotazníkového šetření.Abstract:
The focus of the bachelor thesis is to find out brand knowledge of the brand Dermacol through marketing research on the Czech market.The objective is to summarize the main findings from brand management and to apply them for designing the management of the cosmetic brand Dermacol.The enter data for this thesis were primary acquired from questionnaire investigation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72605
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72605
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Consumer behaviour on the wine market compared in selected countries of the EU
Dagmar Fialová -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla