Monika Šubínová

Diplomová práce

Vnímání značky dekorativní kosmetiky

The brand image of decorative cosmetics brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trhem dekorativní kosmetiky a zaměřuje se vnímání vybrané značky. Jedním z cílů práce je popsání tohoto trhu a jeho specifik. Naplněn je v aplikační části stavící na teoretické části, která se zaměřuje na základní marketingové principy, jejich vývoj a nové nástroje. U vybrané značky je nejprve analyzován aktuální komunikační mix a následně představen výzkum z roku 2016. Cílem …více
Abstract:
The master´s thesis analyses the decorative cosmetics market and it focuses on the brand image of selected brand. One of the aims of the thesis is to describe this market and its specifics. It is done in the practical part, which is based on the theoretical one. The theoretical part aim is to describe basic marketing principles, their evolution and new tools. The current communication mix is first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Barbara Čiháková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73984

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management