Monika Šubínová

Master's thesis

Vnímání značky dekorativní kosmetiky

The brand image of decorative cosmetics brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá trhem dekorativní kosmetiky a zaměřuje se vnímání vybrané značky. Jedním z cílů práce je popsání tohoto trhu a jeho specifik. Naplněn je v aplikační části stavící na teoretické části, která se zaměřuje na základní marketingové principy, jejich vývoj a nové nástroje. U vybrané značky je nejprve analyzován aktuální komunikační mix a následně představen výzkum z roku 2016. Cílem …more
Abstract:
The master´s thesis analyses the decorative cosmetics market and it focuses on the brand image of selected brand. One of the aims of the thesis is to describe this market and its specifics. It is done in the practical part, which is based on the theoretical one. The theoretical part aim is to describe basic marketing principles, their evolution and new tools. The current communication mix is first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2018
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Barbara Čiháková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73984

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management