Vnímání značky dekorativní kosmetiky – Monika Šubínová
Monika Šubínová
Master's thesis
Vnímání značky dekorativní kosmetiky
The brand image of decorative cosmetics brand
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá trhem dekorativní kosmetiky a zaměřuje se vnímání vybrané značky. Jedním z cílů práce je popsání tohoto trhu a jeho specifik. Naplněn je v aplikační části stavící na teoretické části, která se zaměřuje na základní marketingové principy, jejich vývoj a nové nástroje. U vybrané značky je nejprve analyzován aktuální komunikační mix a následně představen výzkum z roku 2016. Cílem …viacAbstract:
The master´s thesis analyses the decorative cosmetics market and it focuses on the brand image of selected brand. One of the aims of the thesis is to describe this market and its specifics. It is done in the practical part, which is based on the theoretical one. The theoretical part aim is to describe basic marketing principles, their evolution and new tools. The current communication mix is first …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73984
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Barbara Čiháková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73984
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dekorativní kosmetika
Lenka Kreslíková -
Dekorativní kosmetika a odličovací přípravky
Kristýna Kelnerová -
Dekorativní kosmetika
Ivana KOLOMAZNÍKOVÁ -
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z
Linda Zamrazilová