Užití sociálních sítí ve volebních kampaních u ANO a ČSSD v letech 2013 a 2017 – Jakub SMETANA
Jakub SMETANA
Bachelor's thesis
Užití sociálních sítí ve volebních kampaních u ANO a ČSSD v letech 2013 a 2017
Use of social media in election campaigns by ANO and ČSSD
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá užitím sociálních sítí ve volebních kampaních. Zaměřuje se především na dvě politické strany (Hnutí ANO 2011 a ČSSD). Tyto dvě strany jsou zvoleny z důvodu jejich stáří i obratnosti v politickém marketingu. ANO jako zástupce moderní struktury a marketingově orientované strany a ČSSD jako zástupce strany tradiční a dlouhodobě ukotvené v české společnosti. Práce zkoumá chování …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of social media in election campaigns. It focuses primarily on two political parties, Hnutí ANO 2011 and ČSSD. These two parties are chosen because of their age, ability and skill in political marketing. ANO as a representative of a modern structure and marketing oriented party, and ČSSD as representative of a traditional and long-established party in Czech society …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Daniela Vašátková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMETANA, Jakub. \textit{Užití sociálních sítí ve volebních kampaních u ANO a ČSSD v letech 2013 a 2017}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2018. Available from: https://theses.cz/id/afuk7x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMETANA, Jakub. Užití sociálních sítí ve volebních kampaních u ANO a ČSSD v letech 2013 a 2017. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / French Philology - Politics and European Studies
Theses on a related topic
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Komparace předvolební politické komunikace Petra Pavla a Andreje Babiše na sociální síti Twitter v prezidentských volbách 2023
Michael REJMAN
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
7/12/2018