Plánování reklamní kampaně marketingové firmy – Bc. Anna Nina Houdová
Bc. Anna Nina Houdová
Bakalářská práce
Plánování reklamní kampaně marketingové firmy
Planning of commercial campaign in a marketing company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kampaní „Hvězdné prezentace 2009“ marketingové firmy MPK Toys. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část aplikační. V první části jsou popsány postupy tvorby marketingového plánu v souladu s teoretickými zásadami. V druhé aplikační části jsou podrobně popsány jednotlivé složky marketingového plánu kampaně „Hvězdné prezentace 2009“, kterými …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with Advertising Campaings „Star Presentation 2009“ marketing Copany MPK Toys. This thesis is dividend into two parts, namely a theoretical and practical. The first part describes the procedures of the Marketing Plan in accordance with theoretical principles. In the second part of application are discribed in detail the different part of the Marketing Plan of Campaing „Star …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cvdlf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006
Zdeňka HIMMELOVÁ -
Podnikatelský plán - Black Fox Media
Anton Titov -
Jazyková hra v reklamní komunikaci
Věra Legatová -
Business plan: Growth strategy of a propeller's producer
Tomáš Mejzlík -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Podnikatelský plán a strategie podniku v oblasti e-businessu
Andrea Lapošová -
Podnikatelský plán a strategie vstupu na trh podniku v oblasti kamionové autodopravy
Jakub Novák