Daniela Drábková

Bachelor's thesis

A Marketing Mix of a Selected Company

A Marketing Mix of a Selected Company
Abstract:
This bachelor's thesis is focused on the analysis of a marketing mix of a selected company. The main aim of this work is to find out if customers of a selected company are satisfied with the provided services. This bachelor's thesis is consisting of 2 parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on marketing, a marketing mix in the companies offering services, the definition of …more
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o analýza marketingového mixu u vybrané společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami. Tato práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový mix u společností, co nabízí služby, co je to wellness, ale také marketingový výzkum …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Drábková, Daniela. A Marketing Mix of a Selected Company. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration