Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019 – Ondřej KAŇOVSKÝ
Ondřej KAŇOVSKÝ
Bachelor's thesis
Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019
Localization of computer games in context of the Czech Republic Bachelor thesis focused on translation of computer games in the Czech Republic. It focuses on availability of Czech translations in last 10 years, interest among Czech customers and peaks into quality assessment of sample translations.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřila na analýzu dostupnosti lokalizace počítačových her mezi lety 2010-2019. Cílem bylo identifikovat trendy na trhu s PC hrami a jejich vývoj. Bakalářská práce analyzuje dostupnost lokalizací u tisíce nejlépe kriticky přijatých her; sto PC her v každém roce. Dále se zaměřuje na to, jak si v tomto ohledu vedla lokalizace do češtiny. Výsledky ukazují, že zájem o lokalizaci …viacAbstract:
The bachelor's thesis focuses on analysis of computer games localization in years 2010-2019. The goal of the thesis was to identify trends and their development on the market with PC games. The thesis focuses on thousand most critically acclaimed PC games; hundred games each year. There is also focus on how localization efforts into Czech fared in comparison with global standards. The results show …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Pavel Král
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŇOVSKÝ, Ondřej. Trendy v lokalizaci PC her mezi lety 2010-2019. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English for Translators and Interpreters
Práce na příbuzné téma
-
The Development of Videogame Localization in the Czech Republic
Pavel Válek -
Jsou placené hry již pasé? Souvislost mezi obchodním modelem a úspěšností videoher na platformě Steam
Robin KOŠIK -
Od koncepce po vydaní VR hry
René POLICHRONOV -
Metoda STEAM ve výuce vybraných témat biologie člověka na 2. stupni základní školy
Marcela NEUBAUEROVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva