Analýza sluchové percepce u dětí s vývojovou dysfázií předškolního věku – Bc. Barbora Vavříková
Bc. Barbora Vavříková
Bachelor's thesis
Analýza sluchové percepce u dětí s vývojovou dysfázií předškolního věku
Analysis of auditory perception of preschool children with developmental dysphasia
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je sluchová percepce u dětí s vývojovou dysfázií předškolního věku. Hlavním cílem práce je analyzovat dílčí oblasti sluchového vnímání, přesněji naslouchání, sluchové diferenciace, sluchové paměti, sluchové analýzy, syntézy a rytmizace.Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou a je shrnuta do tří kapitol.Abstract:
The topic of this bachelor thesis is auditory perception of preschool age children with diagnosis of developmental dysphasia. The aim of the thesis is to analyze the particular areas of auditory perception, namely listening, auditory differentation, auditory memory, auditory analysis, synthesis and rhytmization. The thesis is divided into theoretical and practical part and is summarized in three chapters …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rejnv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to Children with Developmental Dysphasia
Tereza Křenová -
Teaching English to Children with Developmental Dysphasia
Simona Knopová -
Sluchová percepce u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Tereza Vojtěchovská -
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí předškolního věku pomocí metodiky D. B. Elkonina
Anna Krejzová -
Sluchové vnímání u dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností
Barbora Horvatová -
Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child
Dominika ŠÁROŠI -
Rozvoj sluchové percepce u dětí s vývojovou dysfázií
Tereza Vetchá -
Analýza sluchové percepce u žáků logopedické třídy s narušenou komunikační schopností
Yveta Krpenská