Bc. Linda Rosenbaumová

Bakalářská práce

Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.

Customer satisfaction research based on the marketing mix at Tesco stores a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení spokojenosti zákazníků v obchodech Tesco a navrhuje doporučená řešení pro jejich zlepšení. Teoretická část práce se zabývá marketingovou a obchodní činností. Praktická část analyzuje marketingový mix Tesco, aby porozuměla zákazníkům a identifikovala oblasti pro potenciální zlepšení. Výzkum zákaznické spokojenosti poskytuje konkrétní názory a preference zákazníků …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate customer satisfaction in Tesco stores and propose recommended solutions for improvement to enhance customer satisfaction. The theoretical part of the thesis explains marketing and business activities. In the practical part, the marketing mix of Tesco is analyzed to understand customers and identify areas for potential improvement. Furthermore, customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/is4ux/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
  • Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)