Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s. – Bc. Linda Rosenbaumová
Bc. Linda Rosenbaumová
Bachelor's thesis
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Customer satisfaction research based on the marketing mix at Tesco stores a.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení spokojenosti zákazníků v obchodech Tesco a navrhuje doporučená řešení pro jejich zlepšení. Teoretická část práce se zabývá marketingovou a obchodní činností. Praktická část analyzuje marketingový mix Tesco, aby porozuměla zákazníkům a identifikovala oblasti pro potenciální zlepšení. Výzkum zákaznické spokojenosti poskytuje konkrétní názory a preference zákazníků …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate customer satisfaction in Tesco stores and propose recommended solutions for improvement to enhance customer satisfaction. The theoretical part of the thesis explains marketing and business activities. In the practical part, the marketing mix of Tesco is analyzed to understand customers and identify areas for potential improvement. Furthermore, customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/is4ux/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2023
- Supervisor: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROSENBAUMOVÁ, Linda. \textit{Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University College Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/agn5mp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla