Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s. – Bc. Linda Rosenbaumová
Bc. Linda Rosenbaumová
Bakalářská práce
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Customer satisfaction research based on the marketing mix at Tesco stores a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení spokojenosti zákazníků v obchodech Tesco a navrhuje doporučená řešení pro jejich zlepšení. Teoretická část práce se zabývá marketingovou a obchodní činností. Praktická část analyzuje marketingový mix Tesco, aby porozuměla zákazníkům a identifikovala oblasti pro potenciální zlepšení. Výzkum zákaznické spokojenosti poskytuje konkrétní názory a preference zákazníků …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate customer satisfaction in Tesco stores and propose recommended solutions for improvement to enhance customer satisfaction. The theoretical part of the thesis explains marketing and business activities. In the practical part, the marketing mix of Tesco is analyzed to understand customers and identify areas for potential improvement. Furthermore, customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/is4ux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROSENBAUMOVÁ, Linda. \textit{Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/agn5mp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla