Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis – Bc. Miroslav Mareš
Bc. Miroslav Mareš
Bakalářská práce
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Customer relationship management - customer service
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zákaznickým servisem jako jedním z klíčových nástrojů řízení vztahů se zákazníky. Z důvodu stále se zvyšující konkurence je nutné, aby společnosti používaly takové přístupy, které jim pomohou získat nové a udržet stávající zákazníky. Teoretická část práce definuje základní pojmy z této oblasti, například řízení vztahů se zákazníky a decentralizovaný a centrální zákaznický …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with customer service as one of the key tools of customer relationship management. Because of the increasing competition, companies have to use approaches that will help them acquire new and retain existing customers. Theoretical part of the thesis defines the basic concepts of this field, such as customer relationship management, decentralized and central customer service …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lii9q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností
Denisa Fryčáková -
Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Radek Hanzlík -
The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
Karolína Košinová -
Příprava učebních materiálů pro odborný předmět Stolničení
Dana Durdová