Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis – Bc. Miroslav Mareš
Bc. Miroslav Mareš
Bachelor's thesis
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Customer relationship management - customer service
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zákaznickým servisem jako jedním z klíčových nástrojů řízení vztahů se zákazníky. Z důvodu stále se zvyšující konkurence je nutné, aby společnosti používaly takové přístupy, které jim pomohou získat nové a udržet stávající zákazníky. Teoretická část práce definuje základní pojmy z této oblasti, například řízení vztahů se zákazníky a decentralizovaný a centrální zákaznický …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with customer service as one of the key tools of customer relationship management. Because of the increasing competition, companies have to use approaches that will help them acquire new and retain existing customers. Theoretical part of the thesis defines the basic concepts of this field, such as customer relationship management, decentralized and central customer service …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lii9q/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností
Denisa Fryčáková -
Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Radek Hanzlík -
The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
Karolína Košinová -
Příprava učebních materiálů pro odborný předmět Stolničení
Dana Durdová