Bc. Miroslav Mareš

Bachelor's thesis

Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis

Customer relationship management - customer service
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zákaznickým servisem jako jedním z klíčových nástrojů řízení vztahů se zákazníky. Z důvodu stále se zvyšující konkurence je nutné, aby společnosti používaly takové přístupy, které jim pomohou získat nové a udržet stávající zákazníky. Teoretická část práce definuje základní pojmy z této oblasti, například řízení vztahů se zákazníky a decentralizovaný a centrální zákaznický …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with customer service as one of the key tools of customer relationship management. Because of the increasing competition, companies have to use approaches that will help them acquire new and retain existing customers. Theoretical part of the thesis defines the basic concepts of this field, such as customer relationship management, decentralized and central customer service …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication