Bc. Miroslav Mareš

Bakalářská práce

Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis

Customer relationship management - customer service
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zákaznickým servisem jako jedním z klíčových nástrojů řízení vztahů se zákazníky. Z důvodu stále se zvyšující konkurence je nutné, aby společnosti používaly takové přístupy, které jim pomohou získat nové a udržet stávající zákazníky. Teoretická část práce definuje základní pojmy z této oblasti, například řízení vztahů se zákazníky a decentralizovaný a centrální zákaznický …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with customer service as one of the key tools of customer relationship management. Because of the increasing competition, companies have to use approaches that will help them acquire new and retain existing customers. Theoretical part of the thesis defines the basic concepts of this field, such as customer relationship management, decentralized and central customer service …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace