Strategie pedagogů k výuce a celkové komplexní podpoře žáků se sociálním znevýhodněním. – Hana POKORNÁ
Hana POKORNÁ
Diplomová práce
Strategie pedagogů k výuce a celkové komplexní podpoře žáků se sociálním znevýhodněním.
Teachers strategies of a teaching and a comprehensive support of socially disadvantaged pupils.
Anotace:
Diplomová práce je orientována na problematiku výuky a celkové podpory žáků se sociálním znevýhodněním. Teoretická východiska práce jsou tvořena aktuálními poznatky z oblasti sociálního vyloučení, vzdělávání a podpory takto znevýhodněných žáků a závislostí výsledků žáků na socioekonomickém a kulturním postavení rodin. Praktická část práce je zaměřena na prezentaci výzkumného šetření s cílem zjistit …víceAbstract:
The diploma thesis is oriented to socially disadvantaged pupils education and complete support problematics. Theoretical starting points of the thesis are based on current findings of a social exclusion area, education and support of those pupils and how pupil's results depend on socioeconomic and cultural positin of their families. Practical part points to a presentatin of investigation which targets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÁ, Hana. \textit{Strategie pedagogů k výuce a celkové komplexní podpoře žáků se sociálním znevýhodněním.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/agrddf/.
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Hana. Strategie pedagogů k výuce a celkové komplexní podpoře žáků se sociálním znevýhodněním.. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně vyloučené lokality ve městě Tábor
Michaela Janů -
Vliv projektu Asistent prevence kriminality na kvalitu života obyvatel sociálně vyloučené lokality ve městě Bruntál
Jana Černínová -
Příčiny neúspěšné socializace romských dětí ze sociálně vyloučené lokality na vybrané základní škole ve Frýdku - Místku
Pavla Hillová -
Sociálně vyloučené lokality na Moravě
Petra Šťastná -
Sociálně vyloučené lokality v Ústeckém kraji – příčiny a důsledky
Kristýna Provazníková -
Podpůrné faktory a bariéry při integraci dětí z vybrané sociálně vyloučené lokality do primárního stupně vzdělávacího systému
Monika Koubová -
Sociálně vyloučené lokality v oblasti SO ORP Děčín
Daniel ANDELT -
Analýza potřeb z pohledu obyvatel sociálně vyloučené lokality Krátká
Miroslava ŽÁKOVÁ