Bilingvní vzdělávací prostředí MŠ a nebilingní děti – Bc. Hana Smíšková
Bc. Hana Smíšková
Bakalářská práce
Bilingvní vzdělávací prostředí MŠ a nebilingní děti
Bilingual kindergarten learning environment and non-bilingual children
Anotace:
Práce pojednává o bilingvismu, velmi aktuálním tématu dnešní doby. Cílem práce je přiblížit výhody a nevýhody bilingvního vzdělávání pro nebilingvní děti, které navštěvují bilingvní mateřskou školu. V teoretické části budou objasněny pojmy, které souvisí s tímto tématem. Praktická část bude zaměřena na výzkum v bilingvní mateřské škole.Abstract:
This work deals with bilingualism, very current topic nowadays. The aim is to bring the advantages and disadvantages of bilingual education for non-bilingual children attending a bilingual kindergarten. The theoretical part will explore concepts related to this topic. The practical part will focus on research in bilingual kindergarten.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rpec3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Bilingvní vzdělávání v předškolním věku a vliv na vývoj řeči dítěte
Christina Nicole Štunda -
Multikulturní výchova v bilingvním předškolním vzdělávání
Šárka GOMBÁROVÁ -
Dítě předškolního věku v bilingvní rodině
Marcela Gardea -
Možnosti bilingvního předškolního vzdělávání v České republice
Šárka LOSOVÁ -
Kvalita předškolního bilingvního vzdělávání v Moravskoslezském kraji.
Ráchel LABAJOVÁ -
Bilingvismus v předškolním vzdělávání
Zuzana TŘICÁTNÍKOVÁ -
Bilingvismus dětí předškolního věku
Zuzana Loužilová -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová