Lenka Salvianyová

Bakalářská práce

Zhodnotenie využívania reklamy ako nástroja komunikačnej politiky vo vybranom peňažnom ústave

Evaluation of Use of Advertising as a Tool of Communication Policy in Selected Financial Institution
Abstract:
Baccalaureate labour took deals mareting mix so focus to all four policy enterprise. Object Works is disassemble production, kontraktion, distribution and comunication policy beingthe chief focus is to advertisment and to easts exploitation within many enterprise. Empirical a part baccalaureate Works examine advertisment enterprise and means comunication so customer. Analyse financial possibilities …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovím mixom so zameraním na všetky štyri politiky podniku. Predmetom práce je rozobratie výrobkovej, kontraktačnej, distribučnej a komunikačnej politiky pričom hlavné zameranie je na reklamu a na jej využitie v peňažnom podniku. Empirická časť bakalárskej práce skúma reklamu podniku a prostriedky komunikácie so zákazníkom. Analyzuje finančné možnosti a prostriedky …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 9. 2013
  • Vedoucí: Ing. Patrik Rovný, PhD.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management