Brand management společnosti Plzeňský Prazdroj – Veronika BREJCHOVÁ
Veronika BREJCHOVÁ
Bachelor's thesis
Brand management společnosti Plzeňský Prazdroj
Brand management of company Plzeňský Prazdroj, a. s.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá brand managementem a jeho využitím ve společnosti. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky řízení značky a jsou zde popsány charakteristické vlastnosti značky, které vytvářejí její hodnotu jak pro společnost, tak pro zákazníka. Předmětem praktické části je analýza konkrétní značky Pilsner Urquell ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s., vymezení konkurence a zhodnocení …viacAbstract:
The purpose of the paper given is to introduce brand management and its utilization in a company. Theoretical part contains an introduction to the topic of brand management and description of characteristics of a brand creating value for the company and its customers. The subjekt of the practical part is an analysis of Pilsner Urquell brand of company Plzeňský Prazdroj, a. s., furthermore a description …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BREJCHOVÁ, Veronika. Brand management společnosti Plzeňský Prazdroj. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní marketingové programy spojené s prezentací značky na sportovních akcích
Barbora Kovaříková -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Návrh na změnu vybraných částí marketingovéhu mixu firmy PILSNER URQUELL
Jiří Čumpl -
Analýza marketingového mixu pivovaru Pilsner Urquell
Alena NOVOTNÁ -
Marketing značky Pilsner Urquell
Martin WALTER -
Pozice značky Pilsner Urquell
Tereza HROUDOVÁ -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá