Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem – Kamila ŠŤASTNÁ
Kamila ŠŤASTNÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Marketing mix corporation of Clarion Congress Hotel in Ústí nad Labem
Anotace:
Cílem této bakalářské práce na téma ?Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem? je zhodnocení marketingového mixu společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem a doporučení účinnějšího marketingového mixu. V jednotlivých kapitolách této práce jsou teoreticky vymezeny pojmy, které s marketingovým mixem souvisí, včetně popisu zařízení a současného stavu Clarion Congress …víceAbstract:
The aim of this thesis entitled "Marketing Mix of the Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem" is the evaluation of a marketing mix of the Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem and the recommendations to improve it. Concepts related to the marketing mix including a description of contemporary status of the Clarion Congress Hotel Ústí nad Labem are theoretically introduced in chapters of this thesis. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Kovalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤASTNÁ, Kamila. \textit{Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ah0ehl/.
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÁ, Kamila. Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová