The functions of hashtags in advertisements – František VINKLÁREK
František VINKLÁREK
Bachelor's thesis
The functions of hashtags in advertisements
The functions of hashtags in advertisements
Abstract:
This thesis focuses on analysing the functions and forms of hashtags used in printed and online advertisements. Its purpose is to determine which functions and forms of hashtags are used in advertisements and to discuss the reason why they are used. Furthermore, the differences between the hashtags collected from printed and online advertisements are also considered. Functions of the collected hashtags …viacAbstract:
Tato práce se zabývá analýzou funkcí a forem hashtagů použitých v tištěných a online reklamách. Cílem analýzy je určit jaké funkce a formy hashtagů v reklamě jsou použity a proč jsou použity. Mimo to, nalezení možných rozdílů mezi hashtagy v tištěné a online reklamě je také cílem této práce.. Funkce hashtagů jsou popsány podle teorie Systemic Functional Linguistics, jež vyvinul Michael Halliday. Co …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dominika Kováčová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VINKLÁREK, František. The functions of hashtags in advertisements. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business
Práce na příbuzné téma
-
Hashtag jako forma hypertématu
Nina ADAMCOVÁ