Radek Vodička

Bakalářská práce

Situační analýza společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.

Situational Analysis of T-Mobile Czech Republic Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést marketingovou situační analýzu ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout vhodnou strategii. V teoretické části práce jsou vysvětlené pojmy marketingu služeb a jednotlivé nástroje marketingové situační analýzy. V praktické části je situační analýza provedena s výsledným doporučením strategie.
Abstract:
The aim of the presented bachelor thesis is to implement a marketing situation analysis at T Mobile Company, Czech Republic, and draft an appropriate strategy. The theoretical part explains basic concepts of marketing and various tools of marketing situation analysis. In the practical part there is carried out a situational analysis with final recommendations for a strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Petr Svoboda
  • Oponent: Irena Stejskalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40512