Situační analýza společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. – Radek Vodička
Radek Vodička
Bakalářská práce
Situační analýza společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Situational Analysis of T-Mobile Czech Republic Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést marketingovou situační analýzu ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout vhodnou strategii. V teoretické části práce jsou vysvětlené pojmy marketingu služeb a jednotlivé nástroje marketingové situační analýzy. V praktické části je situační analýza provedena s výsledným doporučením strategie.Abstract:
The aim of the presented bachelor thesis is to implement a marketing situation analysis at T Mobile Company, Czech Republic, and draft an appropriate strategy. The theoretical part explains basic concepts of marketing and various tools of marketing situation analysis. In the practical part there is carried out a situational analysis with final recommendations for a strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40512
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Petr Svoboda
- Oponent: Irena Stejskalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40512
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Peter Kalman -
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
Ivana Moravčíková -
Marketingový akční plán pro podnik vstupující na trh dopravních služeb
Klára Vaňková -
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
Richard Ramisch -
Discourse analysis of Turgut Özals approach towards the Turkish economic situation after the state coup in 1980
Lucia Hrkútová -
Marketingový plán zavedení nového produktu na trh
Jiří Holý -
Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti Kverneland Group Czech s.r.o. na trh
Jiří Kazda