Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing – Bc. Jana Ljapinová
Bc. Jana Ljapinová
Master's thesis
Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing
Pathologic phenomenom - Consumption of alcohol of motor vehicle drivers and social marketing
Abstract:
Téma této práce je Patologický jev – alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing. Zabývá se problematikou vybraných patologických jevů, dále především alkoholem v souvislosti s dopravní situací v České republice v letech 2007-2014. V práci je provedena analýza nehodovosti pod vlivem alkoholu v jednotlivých měsících sledovaného období i krajích ČR. Také jsou zde rozebrány kampaně sociálního …moreAbstract:
The topic of this work is a pathological phenomenon - alcohol among drivers of motor vehicles and social marketing. It deals with issues of selected pathological phenomena , more particularly alcohol in connection with the traffic situation in the Czech Republic in the years 2007-2014 . The work is an analysis of accidents under the influence of alcohol in individual months of the reference period …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l6riv/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2017
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Sociální marketing a prevence drogové závislosti na příkladu neziskové organizace Drop- in
Barbora Goldmanová -
Marketing in various cultural and social settings
Valeriya Andrushchak -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Sociální marketing a prevence drogové závislosti na příkladu neziskové organizace Drop- in
Barbora Goldmanová -
Social media marketing communication in Czech Republic and Georgia
Zurabi Shurgaia