Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing – Bc. Jana Ljapinová
Bc. Jana Ljapinová
Diplomová práce
Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing
Pathologic phenomenom - Consumption of alcohol of motor vehicle drivers and social marketing
Anotace:
Téma této práce je Patologický jev – alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing. Zabývá se problematikou vybraných patologických jevů, dále především alkoholem v souvislosti s dopravní situací v České republice v letech 2007-2014. V práci je provedena analýza nehodovosti pod vlivem alkoholu v jednotlivých měsících sledovaného období i krajích ČR. Také jsou zde rozebrány kampaně sociálního …víceAbstract:
The topic of this work is a pathological phenomenon - alcohol among drivers of motor vehicles and social marketing. It deals with issues of selected pathological phenomena , more particularly alcohol in connection with the traffic situation in the Czech Republic in the years 2007-2014 . The work is an analysis of accidents under the influence of alcohol in individual months of the reference period …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l6riv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Sociální marketing a prevence drogové závislosti na příkladu neziskové organizace Drop- in
Barbora Goldmanová -
Marketing in various cultural and social settings
Valeriya Andrushchak -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Sociální marketing a prevence drogové závislosti na příkladu neziskové organizace Drop- in
Barbora Goldmanová -
Social media marketing communication in Czech Republic and Georgia
Zurabi Shurgaia