Telo ako krajina pre experiment v súčasnej reklame – Gabriel Práczel
Gabriel Práczel
Bakalářská práce
Telo ako krajina pre experiment v súčasnej reklame
Tělo jako krajina pro experiment a současná reklama
Anotace:
Tato bakalářská práce má za úkol v teoretické části převést historický exkurz vnímání lidského těla napříč epochami lidské historie, vysvětlit pojem reklama a stejně převést jeho stručný historický exkurz a blíže rozebrat stereotypní vnímání genderových rolí v televizní reklamě. Dále se věnuje Vyobrazována dokonalého těla v televizní reklamě a jeho dopadu na lidské zdraví, mentální i fyzické, a s tím …víceAbstract:
Theoretical part of this bachelor thesis aims to do a historical excursion and look into the past of different historical epochs of human history, depicting the concept of advertising, its previous historical excursion as well and a closer analysis of stereotypical perception of gender roles in television advertising. It also deals with the depiction of the perfect body in television advertising. It …víceAbstract:
Táto bakalárska práca má za úlohu v teoretickej časti previesť historický exkurz vnímania ľudského tela naprieč epochami ľudskej histórie, vysvetliť pojem reklama a tak isto previesť jeho stručný historický exkurz a bližšie rozobrať stereotypné vnímanie genderových rolí v televíznej reklame. Ďalej sa venuje vyobrazovaniu dokonalého tela v televíznej reklame a jeho dopadu na ľudské zdravie, mentálne …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
Lucia Bavoľárová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
Andrea Vohralíková -
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová -
Verejnoprávna regulácia reklamy v televíznom vysielaní v Českej republike a na Slovensku
Nikoleta Badiková -
Vývoj reklamy v českých zemích
Gabriela Englerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva