Telo ako krajina pre experiment v súčasnej reklame – Gabriel Práczel
Gabriel Práczel
Bachelor's thesis
Telo ako krajina pre experiment v súčasnej reklame
Tělo jako krajina pro experiment a současná reklama
Abstract:
Tato bakalářská práce má za úkol v teoretické části převést historický exkurz vnímání lidského těla napříč epochami lidské historie, vysvětlit pojem reklama a stejně převést jeho stručný historický exkurz a blíže rozebrat stereotypní vnímání genderových rolí v televizní reklamě. Dále se věnuje Vyobrazována dokonalého těla v televizní reklamě a jeho dopadu na lidské zdraví, mentální i fyzické, a s tím …moreAbstract:
Theoretical part of this bachelor thesis aims to do a historical excursion and look into the past of different historical epochs of human history, depicting the concept of advertising, its previous historical excursion as well and a closer analysis of stereotypical perception of gender roles in television advertising. It also deals with the depiction of the perfect body in television advertising. It …moreAbstract:
Táto bakalárska práca má za úlohu v teoretickej časti previesť historický exkurz vnímania ľudského tela naprieč epochami ľudskej histórie, vysvetliť pojem reklama a tak isto previesť jeho stručný historický exkurz a bližšie rozobrať stereotypné vnímanie genderových rolí v televíznej reklame. Ďalej sa venuje vyobrazovaniu dokonalého tela v televíznej reklame a jeho dopadu na ľudské zdravie, mentálne …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRÁCZEL, Gabriel. \textit{Telo ako krajina pre experiment v súčasnej reklame}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ahfjdb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
Lucia Bavoľárová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
Andrea Vohralíková -
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová -
Verejnoprávna regulácia reklamy v televíznom vysielaní v Českej republike a na Slovensku
Nikoleta Badiková -
Vývoj reklamy v českých zemích
Gabriela Englerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights