Daniela Hofmannová
Master's thesis
Measuring Brand Equity
Measuring Brand Equity
Abstract:
Značka a hodnota značky představují pojmy, kterými se akademici a praktici zabývají již po desetiletí. Jelikož existuje nespočet přístupů, hlavním cílem této diplomové práce je jejich porovnání. Protože většina těchto přístupů je čistě teoretická, tedy i celkové pojetí této práce je taktéž zejména teoretické. Jsou zde představeny tři hlavní části. První část zahrnuje teoretický základ a klasifikaci …moreAbstract:
Brand and brand equity are terms that have been hunting academics as well as practitioners for decades. Since there exist a large number of approaches proposed, the key goal of this master thesis is going to be a comparison of introduced approaches. Since majority of such approaches represent theoretical ways of brand equity calculation, the overall nature of this master thesis is going to be rather …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 11. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65751
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Martin Machek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65751
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.