Tereza Valtrová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace společnosti Pilulka.cz

Analysis of Marketing Communications by Pilulka.cz
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybrané společnosti Pilulka.cz. Nejdříve bakalářská práce vychází z teoretické části, ve které jsou objasněny základní pojmy marketingové komunikace na základě prostudované odborné literatury. Druhá, praktická část začíná seznámením se společností Pilulka.cz. Dále rozebírá jednotlivé části jejího marketingového a komunikačního mixu dle poznatků …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication of the selected company Pilulka.cz. First, the bachelor thesis is based on the theoretical part in which the basic concepts of marketing communication are explained based on the studied literature. The second, practical part begins with an introduction to the company Pilulka.cz. It then analyses the individual parts of its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní