Bc. Barbora Kafková

Master's thesis

Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.

The role of teachers assistant in the inclusive education of pupils with SEP at the first level of elementary school.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kafková, Barbora. Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.. Pardubice, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Master programme / field:
Sociology / Social Anthropology

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.