Bc. Barbora Kafková

Master's thesis

Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.

The role of teachers assistant in the inclusive education of pupils with SEP at the first level of elementary school.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kafková, Barbora. Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání žáků se SVP na prvním stupni základních škol.. Pardubice, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Master programme / odbor:
Sociology / Social Anthropology

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.