Ing. David Čemus, BBA

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market

The marketing strategy of the company Pure metals, Inc. in entering the B2B market
Anotace:
Tématem diplomové práce je marketingová strategie společnosti Pure Metals při vstupu na B2B trh s novým produktem. Teoretická část práce vytváří nezbytná teoretická východiska řešené problematiky. Představuje metody, postupy, nástroje a strategie moderního marketingu od světoznámých i českých autorů. Aplikační část práce převádí získané teoretické poznatky do praxe společnosti Pure Metals. Analytická …více
Abstract:
The topic of the diploma thesis is marketing strategy of the company Pure Metals in entering the B2B market. Theoretical part of the thesis creates necessary starting point of the issues. It presents methods, techniques, tools and strategies of modern marketing from Czech and World famous authors. The application part of the thesis converts obtained knowledge in practice and applies it on the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance