Market Entry Strategy for LifeTable Concept – Klára Vítečková
Klára Vítečková
Diplomová práce
Market Entry Strategy for LifeTable Concept
Market Enter Strategy for Lifetable Concept
Anotace:
Cílem této práce bylo vytvořit vhodnou strategii vstupu na trh pro nový produkt LifeTable (interaktivni touchpad určený do restaurací a barů) tak, aby se firma byla schopná trvale uchytit na českém trhu a instalovat přibližně 200 LifeTablů během příštího roku 2012. Při zpracovávání práce byla nejprve zpracována odborná teorie týkající se marketingu a strategie. Následně na základě dané teorie byl proveden …víceAbstract:
The goal of this thesis is to create a suitable market entry strategy for an innovative product called LifeTable (interactive touchpad designated for restaurants and bars), so that the company will be able to establish itself in the Czech market and install 200 pieces of LifeTable during the next year. In order to approach the topic correctly, the review of available theoretical literature was carried …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
- Vedoucí: Helena Sedláčková
- Oponent: Ladislav Tyll
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29960
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Non traditional product marketing techniques
Dmitry Dolgunow