Klára Vítečková

Master's thesis

Market Entry Strategy for LifeTable Concept

Market Enter Strategy for Lifetable Concept
Abstract:
Cílem této práce bylo vytvořit vhodnou strategii vstupu na trh pro nový produkt LifeTable (interaktivni touchpad určený do restaurací a barů) tak, aby se firma byla schopná trvale uchytit na českém trhu a instalovat přibližně 200 LifeTablů během příštího roku 2012. Při zpracovávání práce byla nejprve zpracována odborná teorie týkající se marketingu a strategie. Následně na základě dané teorie byl proveden …more
Abstract:
The goal of this thesis is to create a suitable market entry strategy for an innovative product called LifeTable (interactive touchpad designated for restaurants and bars), so that the company will be able to establish itself in the Czech market and install 200 pieces of LifeTable during the next year. In order to approach the topic correctly, the review of available theoretical literature was carried …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2012
  • Supervisor: Helena Sedláčková
  • Reader: Ladislav Tyll

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29960

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management

Theses on a related topic