Klára Vítečková
Master's thesis
Market Entry Strategy for LifeTable Concept
Market Enter Strategy for Lifetable Concept
Abstract:
Cílem této práce bylo vytvořit vhodnou strategii vstupu na trh pro nový produkt LifeTable (interaktivni touchpad určený do restaurací a barů) tak, aby se firma byla schopná trvale uchytit na českém trhu a instalovat přibližně 200 LifeTablů během příštího roku 2012. Při zpracovávání práce byla nejprve zpracována odborná teorie týkající se marketingu a strategie. Následně na základě dané teorie byl proveden …moreAbstract:
The goal of this thesis is to create a suitable market entry strategy for an innovative product called LifeTable (interactive touchpad designated for restaurants and bars), so that the company will be able to establish itself in the Czech market and install 200 pieces of LifeTable during the next year. In order to approach the topic correctly, the review of available theoretical literature was carried …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29960
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2012
- Supervisor: Helena Sedláčková
- Reader: Ladislav Tyll
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29960
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Non traditional product marketing techniques
Dmitry Dolgunow