Poskytovaní zpětné vazby z pohledu vysokoškolských studentů v předmětu ročníkových prací – Bc. Kristýna Kovářová
Bc. Kristýna Kovářová
Bakalářská práce
Poskytovaní zpětné vazby z pohledu vysokoškolských studentů v předmětu ročníkových prací
Providing feedback from the perspective of university students in the subject of term theses
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá poskytováním zpětné vazby z pohledu vysokoškolských studentů v předmětu ročníkových prací. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. První část, teoretická, vymezuje zpětnou vazbu, její definici, její použití a její funkci. Dále v teoretické části rozebírám samostatnou práci, její vliv a místo zpětné vazby v ní. V poslední části se věnuji zpětné vazbě ve výuce …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with providing feedback from the perspective of university students in the subject of term theses. The work is divided into theoretical and empirical part. The first part, theoretical, defines the feedback, its use, and its function. Furthermore, in the theoretical part I analyse individual work and its influence. In the last part I deal with the feedback in the teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u6m2y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Feedback Strategies on Student Motivation and Growth Mindset for English Language Classrooms in the Czech Republic
Veronika Halászová -
Citová vazba v souvislosti s pocitem osamělosti v období mladší dospělosti
Eva OKROUHLÁ -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Tvůrčí psaní a vědecká práce
Pavla Pazderníková -
Analýza peer assessmentu v rámci kurzu Kreativní práce s informacemi
Jan Černý -
Online Collaborative Work in EFL Classes at Lower-Secondary School
Barbora Babičová -
Zpětná vazba v práci manažera - teoretická analýza pojetí pojmu
Lucie Maršálková