Klára Herinková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Udržitelnost v kosmetickém průmyslu
Abstract:
Absolventská práce „Udržitelnost v kosmetickém průmyslu“ se zabývá problematikou udržitelnosti se zaměřením na kosmetické produkty. Teoretická část se věnuje cirkulárníekonomice, udržitelnosti, greenwashingu a kosmetickému průmyslu, a to zejména složení kosmetických produktů a certifikace. Praktická část se zabývá názory a postoji respondentů ve vztahu k nákupu udržitelných kosmetických produktů. Cílem …moreAbstract:
The graduation thesis "Sustainability in the cosmetic industry" deals with the issue of sustainability with a focus on cosmetic products. The theoretical part deals with circulareconomy, sustainability, greenwashing and the cosmetic passage, especially on the composition of cosmetic products and certification. The practical part deals with the opinionsand attitudes of the respondents in relation to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Identifier:
http://theses.cz/id/ai1ggb/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HERINKOVÁ, Klára. \textit{Udržitelnost v kosmetickém průmyslu}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ai1ggb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská