Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care – Bc. Lucie Čakrdová
Bc. Lucie Čakrdová
Diplomová práce
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Optimization of the company's online marketing strategy using See, Think, Do, Care
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace online marketingové strategie s využitím konceptu "See, Think, Do, Care". Cílem práce je zhodnocení současného stavu online marketingových aktivit a navržení možných zlepšení napříč celou online marketingovou strategií za pomocí STDC nástroje. V první části jsou představena teoretická východiska online marketingu, následně jsou podrobněji rozebrány …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of optimizing the online marketing strategy using the concept of "See, Think, Do, Care". The aim of the work is to evaluate the current state of online marketing activities and to suggest possible improvements across the entire online marketing strategy using the STDC tool. The first part presents the theoretical basis of online marketing, followed by a more …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČAKRDOVÁ, Lucie. \textit{Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ai2k7a/.
Jak správně citovat práci
Čakrdová, Lucie. Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva