Simona Hejlová

Bakalářská práce

Využití direct marketingu

The use of direct marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím direct marketingu za účelem získávání nových a udržení si stávajících zákazníků u společnosti THIMM Packaging a zároveň jejích největších konkurentů na trhu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První z nich, literární rešerše, se zabývá pojmem direct marketing a jeho formami, výhodami a nevýhodami a také významem direct marketingu na B2B trhu. Druhá část …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the use of Direct Marketing for a purpose of the obtaining new and retain existing customers from THIMM Packaging Company and from their biggest competitors in the market. The thesis is divided into two main parts. The first one, literature research, deals with the concept of direct marketing and its forms, advantages and disadvantages and with the importance of direct …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses aiaeg3 aiaeg3/2
13. 3. 2016
Složky
Soubory
Mach, J.
14. 3. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.