Bc. Alica Buchová

Diplomová práce

Brno, Bratislava a Lublaň: hrad nad městem a legenda o drakovi

Brno, Bratislava and Ljubljana: the castle above the city, and the legend of the dragon
Anotace:
Cílem práce je analyzovat marketing měst Brna, Bratislavy a Lublaně a vyhodnotit význam brandingu v marketingových strategiích měst. Důraz bude položen na identifikaci cílových skupin a zkoumání jejich podílu na plánovaných či realizovaných aktivitách. Pozornost bude také věnována podobě marketingového mixu, a to zejména konceptu 8P, s důrazem na komunikační nástroje. Východiskem práce se stane literární …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse the marketing of the cities of Brno, Bratislava and Ljubljana and to evaluate the importance of branding in the marketing strategies of the cities. Emphasis will be placed on the identification of target groups and the examination of their share in planned or implemented activities. Attention will also be paid to the form of the marketing mix, especially the 8P concept …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
  • Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Projektový management