Brno, Bratislava a Lublaň: hrad nad městem a legenda o drakovi – Bc. Alica Buchová
Bc. Alica Buchová
Diplomová práce
Brno, Bratislava a Lublaň: hrad nad městem a legenda o drakovi
Brno, Bratislava and Ljubljana: the castle above the city, and the legend of the dragon
Anotace:
Cílem práce je analyzovat marketing měst Brna, Bratislavy a Lublaně a vyhodnotit význam brandingu v marketingových strategiích měst. Důraz bude položen na identifikaci cílových skupin a zkoumání jejich podílu na plánovaných či realizovaných aktivitách. Pozornost bude také věnována podobě marketingového mixu, a to zejména konceptu 8P, s důrazem na komunikační nástroje. Východiskem práce se stane literární …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the marketing of the cities of Brno, Bratislava and Ljubljana and to evaluate the importance of branding in the marketing strategies of the cities. Emphasis will be placed on the identification of target groups and the examination of their share in planned or implemented activities. Attention will also be paid to the form of the marketing mix, especially the 8P concept …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/brm5x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Projektový management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing in Public Space
Kateryna Skutaru -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing Strategy
MAYURKUMAR JAYSWAL -
City marketing města Plzně
Andrea Šiklová -
Vybrané aspekty marketingu Cinema City
Kristýna THOMAYEROVÁ -
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
Anastasiia Lukiianchuk -
Place marketing applied to the city of Marseille
Fulden Mustafa -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová